piątek, 29 stycznia 2016

Candy

Dziś mija dwa lata od pojawienia się tu pierwszego posta. Wiele się tu zmieniło, przede wszystkim ja rozwinęłam swój warsztat, ale to nie byłoby możliwe, gdyby nie WY i wasze komentarze które mnie motywowały i cały czas motywują do dalszej pracy - dziękuje za każdy.
Szczególnie chce podziękować Szymce która jest ze mną prawie od początku i Anetcie która cały czas mnie dopinguje. Dlatego moje Kochane napiszcie do mnie mila z Waszymi adresami, bo mam specjalne niespodzianki dla Was, oczywiście w zabawie też możecie brać udział :)

A dla pozostałych mam zabawę w której do zdobycia będą kolczyki, które możecie zobaczyć niżej, ale wcześniej kilka zasad:
1. Organizatorem i sponsorem nagrody jestem ja - Justyna Ł
2. Aby wziąć udział w zabawie nie musisz być obserwatorem mojego bloga (ale będzie mi milo jeżeli nim jesteś lub zapragniesz zostać nim)
3. Napisz komentarz pod postem wyrażając chęć udziału w zabawie oraz na swoim blogu/facebooku umieść banerek (zostaw linka gdzie on wisi :) )
4.  Losowanie nagrody i ogłoszenie wyników odbędzie się w terminie do 7 dni od zakończenia zgłoszeń. Losowanie odbędzie się drogą tradycyjną - będą karteczki i sprytne łapki mojej Gwiazdy, które wyłonią zwycięzcę - będzie fotorelacja :)
5. Nagrodę wysyłam na terenie Polski ale i za granicę. 





BANEREK


To chyba wszystko :)
Pozdrawiam :*

29 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy bloga i życzę wielu wspaniałych pomysłów na kolejne piękne prace:) Dziękuję za specjalne wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do zabawy :)Banerek na pasku bocznym :)
    Gratuluje i życzę jeszcze wielu lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również gratuluję i zapisuję się w kolejce po takie śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wiele tak wyjątkowych dzieł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje rocznicy! Cudne kolczyki więc chętnie zapiszę się na rozdanie :) Banerek już zawiesiłam na prawym pasku bocznym http://niesfornenitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj cały dzień siedzę na blogach i dopiero udało mi się do Ciebie dotrzeć i patrze , a tu taka niespodzianka mnie zastała !!!!! Rany Boskie, nawet nie wiesz jaka szczęśliwa jestem! . Dziękuje Kochana !! Po prostu normalnie skaczę z radośći. Dziękuje CI ślicznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych :* Ustawiam się w kolejce ;*
    Banerek wisi na http://plonacemotyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy!!! i ustawiam się w kolejce ;) Banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje rocznicy :) i ustawiam się grzecznie w kolejce. Co prawda sama oprawiam kryształki koralikami ale kolczyki są cudne, więc się skusze :) może coś wylosuje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy i tych wszystkich prac, które zamieszczasz na blogu:) Życzę dalszych owocnych lat blogowania:)
    Jeśli mozna i ja się skuszę i ustawię w kolejce, bardzo mi sie podobają takie kolczyki:)Banerek na pasku bocznym. http://sznurkikoraliki.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin - wielu jeszcze lat pisania i ciekawych pomysłów życzę.
    Przyłączam się do zabawy - banerek wisi na prawym pasku mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego :) Gratuluję :)

    I ja również biorę udział w zabawie :)
    http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna czerwień mnie oślepiła, biorę udział oczywiście a banerek wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajeczne te kolczyki więc i ja szczęścia spróbuję , mają walentynkowy kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie dołącza do zabawy:)Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce po te cuda, gratuluję rocznicy, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    daria.krys@onet.pl
    www.eetoilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze życzenia rocznicowe.
    Cudowne kolczyki ustawiam się w kolejce, może szczęścia dopisze.
    Pozdrawiam
    http://wolnechwiledoriss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 2. rocznicy powstania bloga. Mam nadzieję, że jeszcze długo będę mogła podziwiać piękne przedmioty, które wykonujesz dzięki zdolnym rączkom i głowie pełnej pomysłów. Życzę Ci niezliczonej ilości inspiracji.

    Banerek wisi na blogu:http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy:) Do candy zapisuje się, a banerek wisi na http://rozanyzakatek90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolczyki chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią wezmę udział w zabawie,kolczyki naprawdę piękne! banerek juz u mnie:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję chętnie ustawię się w kolejce. Kolczyki sa piękne i gdybym je wygrała to byłabym szczęśliwa a jeszcze bardziej cieszyłaby sie moja córa która uwielbia kolczyki wszelakie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wytrwałości w blogowym świecie.Zgłaszam się do Twojej zabawy i pozdrawiam serdecznie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy i z wielką chęcią przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję kolejnej rocznicy. Kolczyki wspaniałe w kolorze miłości :)http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje rocznicy i życzę dalszych twórczych chwil i miło spędzonego czasu w świecie blogowym. Piękne są te kolczyki. Jak je zobaczyłam to pomyślałam, że muszę stanąć w kolejce po nie. Może akurat szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te kolczyki mnie wprost zauroczyły, więc z miłą chęcią zapisuję się na Twoje rozdanie. I zapraszam równiez na moje: http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/01/3-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się z chęcią
    baner w panelu bocznym http://zachciewajki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń